Monday, August 16, 2010

Ramai Yang Dah berjaya

www.aleacorp.com/?ref=zaireeyKenapa perlu sertai AleaCorp?
Program ini memberikan bonus sponsoring yang tinggi kepada penaja. Secara tak langsung, 'orang kuat buat marketing' akan terus terusan menaja. Apa bonus hebat itu?
1. Ahli GOLD (Penyertaan RM30) akan mendapat
- jika menaja ahli GOLD akan mendapat Bonus Sponsoring RM8 + Bonus rangkaian RM2. Ini bermakna akan mendapat RM10 iaitu 33% dari yuran keahliannya.
- jika menaja ahli CORPORATE akan mendapat RM30 Bonus sponsoring + RM2 Bonus rangkaian. Bermakna RM32 dah lebih dari modal asal.
2. Ahli CORPORATE (Penyertaan RM150) akan mendapat
- jika menaja ahli GOLD akan mendapat RM8 bonus sponsoring + RM10 bonus rangkaian. RM18 jumlahnya
- jika menaja ahli CORPORATE akan mendapat RM40 bonus sponsoring + RM10 bonus rangkaian. RM50 jumlahnya.
- selain itu ahli CORPORATE akan menerima bonus bulanan tetap selama 50 bulan, dan banyak lagi bonus-bonus lain untuk ahli CORP. (layari laman web untuk maklumat lanjut)

KESIMPULAN
Program ini akan terus akan ada 'orang-orang kuat ini' untuk terus buat marketing dan mencari ahli-ahli baru bagi mendapatkan bonus sponsoring yang lumayan ini walaupun level 1 atau 2 atau level 3 mereka dah penuh sekali pun. YA, DI SINI UNIKNYA PROGRAM INI. Ahli yang join dan tak aktif atau aktif mula-mula jer aktif atau masuk hanya nak 'menumpang' bonus rangkaian seperti saya, akan UNTUNG mendapat spillover atau limpahan downline dari upline kita yang aktif tadi. Anda lihat sendiri TOP OF THE WEEK di laman ini, nama yang sama, jadi mereka terus sponsor mencari orang untuk kita yang tak aktif ni.
Saya yakin program ini akan terus terusan akan 'busy' dan meriah kerana 'orang kuat' tersebut. Kita yang tak aktif akan menerima downline dalam diam.
JOIN sekarang untuk menerima BONUS SPONSORING hebat ini atau DUDUK DIAM DAN TENGOK.
Join dan bayar keahlian anda hari ini juga kerana keahlian makin hebat. Jangan ketinggalan. PASTIKAN ANDA BUAT PILIHAN YANG BETUL SAMADA GOLD ATAU CORP SEMASA MENGISI BORANG PENDAFTARAN.
DAFTAR DAN BUAT BAYARAN PENYERTAAN SEKARANG !!! Jadi yang teratas.
KLIK UNTUK JOIN

No comments:

Post a Comment

ShareThis